Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie destinace Plzeň
(Tereza Radová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/d13k4/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie turistické destinace v Plzeňském kraji
(Denisa Vaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91479 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
(Barbora Ondrůšková)2015, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n21py/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
(Patrícia Cudzišová)2016, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbrlj/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie cestovního ruchu pro kambodžskou provincii Kampot
(Petr Odstrčil)2020, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bsh8x/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketingový management v cestovním ruchu a hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie destinace Gstaad-Saanenland
(Zuzana Svobodová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73192 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie destinace Kutná Hora do roku 2020
(Adéla Hudcová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73206 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie rozvoje cestovního ruchu destinace CHKO Železné hory
(Jana Labská)2014, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB6904 | Ekonomika a management / Management cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
(Martina Lžičařová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yuo0p/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma