Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role public relations v komunikačním mixu organizací
(Šárka Kosková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gabye/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zefektivnění public relations neziskové organizace
(Vendula Jurečková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/hbnbu/ | Hospodářská politika a správa / Sociální management | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy s dalšími nástroji komunikačního mixu
(Natálie Mayahová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ifrkn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
(Veronika Krajčová)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/od0ii/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
(Barbora Pačesová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kld2l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Adam Kabyl)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4oe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
(Tomáš Rataj)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b6hwm/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Public relations jako součást nákupního rozhodování spotřebitele
(Kristina Lomova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/al691/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikační mix podnikatelského subjektu
(Michaela Roháčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cst1z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
L O O K I N G F O R - ČLOVĚK - VIZUÁLNÍ OTISK DOBY Člověk, osobnost, vliv, popularita, zobecnění.... Projekt Looking zaměřuji na analýzu, bádání a realizaci oděvů kolekce, která čistě vychází z krušnohorského prostředí a soustřeďuje se na jedince, krajinu a místo. Jsme součástí prostoru, jenž se stal za mnoho posledních let prázdným prostorem, který těžko hledá vlastní tvář a identitu. Prostor severních Čech je specifickým prostorem, jehož přítomnost je silně ovlivněna jeho minulostí. Destinace severních Čech byla v minulosti centrem textilního a oděvního průmyslu, většina továren byla zrušena a bohužel nepřežila novou dobu. Projekt Looking hledá v minulosti řemeslnou tvorbu, na kterou se pozapomnělo, a přístupy tisku na materiál desén. Tyto přístupy modernizuje, aktualizuje a s využitím současných technologií znovu objevuje a představuje veřejnosti. Smyslem je navázat na neznámé tradice, na prostor, který jsme získali a ke kterému hledáme stále cestu a cit.
(Jan LÖBL)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//hctowf// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma