Theses on the same topic (having an identical keyword):
Budování, značky, zaměstnavateleKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Personální marketing a budování značky zaměstnavatele v digitálním světě
(Natálie Prudičová)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8008 | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Personální marketing a jeho význam
(Martina Hajná)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itvu7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Personální marketing v obchodní společnosti
(Lucie Provazníková)2020, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/zn94fh/ | / | Theses on a related topic
Personální marketing vybrané společnosti
(Šárka Havířová)2019, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//06x6xx// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku | Theses on a related topic
Personální marketing firmy Robert Bosch
(Libor Bánok)2018, Bakalářská práce, Masarykův ústav vyšších studií / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/pyjfrg/ | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Porovnání rozhodovacího procesu zákazníků generace X, Y a Z.
(Tetiana Oshchiepkova)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l61iv/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
(Dominika Rajdlová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90845 | Management / | Theses on a related topic
Generace X,Y,Z mezigenerační porozumění, komunikace, interakce
(Daniel KROC)2021, Bakalářská práce, Fakulta právnická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1jierm// | Právní specializace / Veřejná správa | Theses on a related topic
Vnímání televizní reklamy podporující LGBTQI+ komunitu generací X
(Adéla Topolčanová)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1yyaya// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Analýza spotřebitelského chování generace X a Y na trhu cestovního ruchu
(Vendula Káňová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113456 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic