Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mléčné výrobkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Chinese consumers' purchasing motivation of luxury products online
(Xinyu Liu)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86845 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
(Tomáš Sadílek)2017, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75754 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy of Ben & Jerry’s to the Russian market: is there market for a sustainable brand in the Russian Federation?
(Gasan Gasanov)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84567 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
(Jana Fleischer)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
(Tereza Šaberl)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80322 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
(Aarthi Muthulingam)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151555 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Market launch strategy of the brand Kiehl´s
(Dominika Hartová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48080 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The Impact of the Covid 19 Pandemic on Maybelline New York’s Brand Strategy in the Czech Market
(Terézia Grelnethová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84557 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of niche marketing in Czech skincare market with application to an emerging brand
(Seowon Yu)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82828 | International Business / | Práce na příbuzné téma