Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Neziskový sektorKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Transforming Fashion Marketing with AI: Possibilities of Artificial Intelligence in Shaping Brand Perception and Consumer Trust
(Jan-Michel Gawinski)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93669 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Využití influencerů v oblasti fashion marketingu
(Michaela Brunclíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//v3akdg// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Komunikace při propagaci aktivit neziskového sektoru s návrhem na vytvoření mediálního projektu Módní přehlídka "O berlích"
(Eva Lonková)2007, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qiefh/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
(Lenka Leová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s2llj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh projektu módní přehlídky jako marketingové události
(Andrea Kovalova)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/em9d3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita módní značky
(Libor Stuchlík)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2bbnuo// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Grafický design | Práce na příbuzné téma