Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Martin Doležal)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/npkd5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Stanovenie východiskovej hodnoty a technickej hodnoty stavieb
(Martina Gajdošíková)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/zhfmx/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Stanovenie východiskovej hodnoty a technickej hodnoty stavieb pre potreby finančných spoločností
(Štefánia Fifiková)2011, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ug1q2/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty
(Milan Milata)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lucem/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Ivan Chroust)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gyn4n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahů se zákazníky a tvorba hodnoty a přidané hodnoty produktu
(Tomáš Kabeš)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uboul/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výpočet hodnoty obchodnej značky a možnosti využitia pri tvorbe hodnoty podniku
(Milan Matis)2013, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/cujnw/ | Bankovnictví / Oceňování majetku | Práce na příbuzné téma