Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt propagační kampaně vybraného audiovizuálního díla se zaměřením na trailer
(Vendula VELÍSKOVÁ)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gx80qy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza konvencí a metod náborových audiovizuálních kampaní vysokých škol na příkladu komunikační strategie Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
(Eliška Valášková)2018, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//tq1348// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace video podcastu
(Barbora Dokulilová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//68j6ay// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Projekt audiovizuální komunikace vybraného produktu prostřednictvím tištěného (video) comicsu
(Darya Shobonova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mzfyd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
(Niko August Nyman)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87574 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Propagační video jako nástroj marketingové komunikace golfové společnosti
(Veronika Hrozová Kotoučová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1wd7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza existujících technologií a platforem pro integraci videomailové komunikace ve znakovém jazyce do standardního e-mailového prostředí.
(Jakub Peřina)2017, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/f95i6/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Využití moderních forem marketingové komunikace v činnosti MSP
(Martin Šplíchal)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jyuvw/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Flash video a audio nástroje pro podporu vzdálené spolupráce
(Matouš Jobánek)2011, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fmyic/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma