Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Použití metody Eye Tracking ve vizuálním marketingu
(Stanislav Mudra)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzn3v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Hodnocení image pomocí Eye Tracking
(Barbora Slavíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tnbxb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Eye tracking v marketingové komunikaci: Analýza nabídek bankovních produktů
(Tomáš Paďour)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//rgec78// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Theses on a related topic
Eye tracking v podnikové prodejně firmy Váhala a spol. s r.o.
(Tomáš Denk)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9ilh8p// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Aplikace na ovládání eye trackingového zařízení s možností komunikace se softwarem Hypothesis
(Michaela Helísková)2020, Diplomová práce, Fakulta aplikované informatiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mamweo// | Inženýrská informatika / Informační technologie | Theses on a related topic
Rozdíly ve vnímání vizuálních podnětů mezi pohlavími: využití eye-trackingu v hodnocení dopadů marketingové komunikace
(Eva Vilémová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/53865 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Vyhodnocení efektivity online marketingové komunikace pomocí eye-trackingu
(Daniel Síbrt)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ecamrw// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Theses on a related topic
Navržení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
(Matěj Brůna)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cjgx5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Efektivní navigace na webových stránkách za použití oční kamery
(Nikola Zalková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c8bw3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vyhodnocení efektivního obalu produktu pomocí oční kamery
(Ekaterina Ioffe)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hc9ku/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic