Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)
Působení jezuitů v Uherském Hradišti v 17. století
 (Alice Chuchmová)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/qnl9p/ | Historické vědy / Historie | Práce na příbuzné téma

Věznice v Uherském Hradišti v prvním desetiletí komunistického režimu v ČSR
 (Barbora Kocábová)

2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Univerzita Hradec Králové

http://evskp.uhk.cz/eB10870 | Historické vědy / Prezentace a ochrana kulturního dědictví | Práce na příbuzné téma

Talašův mlýn v Kudlovicích a jeho místo v lokální společnosti
 (Adéla Němcová)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fst1b/ | Historické vědy / Etnologie | Práce na příbuzné téma

Hody v Ostrožské Nové Vsi na Uherskohradišťsku v druhé polovině 20. století a v současnosti
 (František Miklíček)

2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fihzc/ | Etnologie / | Práce na příbuzné téma

Zdravotně technické a plynovodní instalace v bytovém domě v Uherském Hradišti
 (Adéla Jordánová)

2023, Bakalářská práce, Vysoké učení technické v Brně

http://theses.cz/id//tezuuh// | Stavební inženýrství / | Práce na příbuzné téma

Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo v letech 1918 - 1930 z pohledu dnešní marketingové komunikace
 (Johana Holubová)

2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/imybd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Filmový žánr a jeho využití v rámci tvorby audiovizuálních propagačních prostředků
 (Barbora Kalousková)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//j1h3he// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Václav Horáček)

2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//psh9wi// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Znaky filmových žánrů a jejich uplatnění při tvorbě audiovizuálních propagačních prostředků
 (Matej DANIEL)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//82q4kx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 41 prací)