Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Rozhodovac%C3%AD%20procesyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Country of Origin Effect on Purchasing Decision Making of FMCG Products for Czech Customers
(Mahammad Mammadov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78601 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
(Denisa Valsová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73955 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Interrelationships between Behavioural Economics and Consumers’
(Kristýna Knorová)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/9oi8f5/ | Řízení a ekonomika průmyslového podniku / | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Psychologický vliv influencerů na rozhodování spotřebitelů
(Linda Poldauf)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uic0p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodování českých spotřebitelů
(Kristýna Holasová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jf1zx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
Factors influencing the customer decision-making process when choosing a destination
(Klára Menšíková)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//wx0q2z// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení nákupního chování spotřebitelů u konkrétních produktů.
(Jiří Chytil)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mbz9l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma