Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
(Marie Bauerová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/31375 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vizuální komunikace a styl firem
(Marie Demelová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/nk6fr/ | Bankovnictví / Elektronické obchodování | Práce na příbuzné téma
Vizuální styl kulturního projektu se zaměřením na hudební festivaly Rock for People a Pražské jaro.
(Karolína Kloučková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70219 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Globální značka a její vliv na chování spotřebitele
(Anastasiia Kalchenko)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/awjq5/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Značka a její působení na zákazníka
(Lucie Havlíková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u5och/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka Regionální potravina a její význam pro regionální rozvoj
(Aneta Szulló)2023, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iwc55/ | Regionální rozvoj a cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Biokonjugáty nanočástic pruské modři jako značka pro imunostanovení
(Květa Mertová)2020, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i3ava/ | Aplikovaná biochemie / | Práce na příbuzné téma
Kultúra ako značka. Potenciál využitia franchisového modelu v kultúrnych inštitúciách
(Lenka Kavuľová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yqk4m/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Privátní značka jako nástroj komunikace obchodu
(Klára Surmová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/mn389/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti Raiffeisenbank
(Klára Valentková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p1tfw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma