Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
call centrumKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace studentských spolků spolupracujících s Masarykovou univerzitou
(Lucie Bulíčková)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e0m03/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Názory zaměstnanců na systém interní komunikace v organizaci
(Zuzana Šebečková)2017, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ahzds/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Návrh a implementace nového procesu pro Call Centrum konkrétní organizace
(Petra Kyselová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/24048 | Aplikovaná informatika / Informační management | Práce na příbuzné téma
Organizace výběrového řízení na dodávku IS pro Call centrum
(Martin Malý)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/yredy/ | Bankovnictví / Informační technologie | Práce na příbuzné téma
Designování adaptačního procesu operátorů call centra
(Valér DZVONIK)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//tl9ovx// | Andragogika / | Práce na příbuzné téma
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
(Petra Potůčková)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d6frn/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Call centrum jako nová součást struktury tradiční firmy
(Alena Ledvinová)2009, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xa2ji/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Call centrum České pošty s.p., jeho přínos pro podnik a možnosti rozvoje
(Petr Voříšek)2018, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//z3juru// | Dopravní technologie a spoje / Management elektronických komunikací a poštovních služeb | Práce na příbuzné téma
Fluktuace zaměstnanců ve vybraném call centru zaměřeném na aktivní prodej
(Petra Krpatová)2015, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ael30/ | Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje | Práce na příbuzné téma
Zkvalitnění pracovních podmínek zaměstnanců Call Centra
(Tereza Habustová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139836 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma