Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Manažer, pro, klíčové, zákazníkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Roza Ilinova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h30yb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Veronika Příplatová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g2m7v/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aplikace zjištěných PPO (Potřeby, Požadavky, Očekávání) v souvislosti s kritickými faktory vyplývajícími z analýzy prostředí. SWOT analýza jako nástroj identifikace současného a predikce budoucího postavení společnosti.
(Martin Lenfeld)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kgf5m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n7olr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a jejich souvislost s řízením vztahů se zákazníky
(Nhu Quynh Nguyenová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ydutd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků pro řízení vztahů se zákazníky
(Zdeněk Mošna)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6gj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha manažera pro klíčové zákazníky v rozvoji vztahů
(Zdeněk Bárta)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ywaj8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh aktivit pro rozvoj a řízení vztahů se zákazníky
(Yana Litvinova)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z1aio/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Metodiky analýzy prostředí a jejich význam v návaznosti na řízení vztahů se zákazníky
(Martin Steinbrucker)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i7hyr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma