Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Ivana Eliášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ujw4p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Social Media Impact on Consumer Behaviour on Indian Sportswear Market
(Sruthish Sivakumar)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//07mero// | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
(Veronika Medková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92285 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
(Sarath Thulaseedharan Mallika)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Módní blog jako marketingový nástroj
(Lucie Ehrenbergerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z9jbf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
(Natálie Kotková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e87gr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Firemní blog jako marketingový nástroj
(Petra Lustigová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n79u7/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma