Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Cílová skupinaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Postavení image a produktových kampaní v komunikaci vybrané značky
(Adam Klofáč)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/itd1d/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv CSR na nákupní chování a brand image v kosmetickém průmyslu
(Kristýna Brožková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78692 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
The impact of corporate social responsibility on brand image
(Dilara Kose)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81454 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
(Barbora Šafaříková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4zdkgw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Impact of the digital content marketing in music industry on customer satisfaction
(Platon Gushchin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85775 | International Business / | Práce na příbuzné téma
The impact of influencer marketing on customer engagement
(Tatiana Larišová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88226 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma