Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Eye-TrackingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
(Kristýna Hörnerová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uowoj/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Neuromarketing
(Jan Kříž)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uyqg6/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Klíčové faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitelů generace Y na trhu s vínem
(Jana Němcová)2021, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9r2z7x// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Visual Merchandising firmy Baťa
(Lenka Záthurecká)2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fq2w2b// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vizuální merchandising z pohledu fashionistas
(Zuzana Šulíková)2015, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v5l4s5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vizuálních stimulů místa prodeje na pozornost spotřebitelů z generace Y
(Denis Drexler)2017, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//scodj0// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma