Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingov%C3%A1%20komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Motivace generace Z o zaměstnání ve Škoda Auto a.s.,
(Tereza Hlôšková)2020, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//77g6s4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a řízení lidských zdrojů | Práce na příbuzné téma
Analýza brandingu a rebrandingu společnosti ŠKODA AUTO a.s.
(Michal Konárek)2015, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2so96a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Značka jako nositel tradice a kvality, značková politika společnosti ŠKODA AUTO a.s. a ŠkoFIN s.r.o.
(Kristýna Kepková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ucqsz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace ŠKODA AUTO a.s. při náboru zaměstnanců z řad technicky zaměřených studentů Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně
(Lucie Benická)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zoad1s// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
(Valeriya Andreeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qirf3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo jako symbol současné západní civilizace
(Tomáš Máčal)2014, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//u76u9y// | Specializace v pedagogice / historie - humanitní studia | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo jako součást obchodní značky v průmyslových firmách
(Radek Štekl)2013, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101146 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
(Jiří GRAČKA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xla46o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma