Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Značka, logo a ochranná známka - jejich význam,způsob tvorby a využití v praxi komerčních subjektů
(Jiří GRAČKA)2006, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xla46o// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
(Veronika Kaláčová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v28t7f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma