Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Identita policejní organizace
(Václav Tecl)2016, Diplomová práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vqh3y/ | Tělesná výchova a sport / Aplikovaná sportovní edukace bezpečnostních složek | Theses on a related topic
Etický kodex v kontextu firemní kultury a identity
(Nikola Vardžáková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//6s809c// | Marketingové komunikace / | Theses on a related topic
Klady a zápory etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Anzhelika Khaustova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/av37l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Jiří Patera)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kb5z5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Analýza kladů a záporů etických kodexů v rámci Corporate Identity
(Miroslav Nečas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mmvbw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Politika identity hnutí Generace identity a alt-right: Komparativní případová studie
(Tomáš Hošek)2020, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nk4o2/ | Politologie / Bezpečnostní a strategická studia | Theses on a related topic
Identity within the European Self-sovereign Identity Framework
(Filip Vašš)2022, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/or6ct/ | Kyberbezpečnost / | Theses on a related topic
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Theses on a related topic