Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
(Michaela Drlíková)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/k45yn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákaznický servis ve vybrané společnosti
(Jiří Cieluch)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dzicl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
(Akmaral Berikova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ocvak/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Řízení vztahu se zákazníky – zákaznický servis
(Miroslav Mareš)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lii9q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zákaznický servis velkého podniku
(Ondřej Štich)2010, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejhu0/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Zákaznícky servis ako nástroj CRM
(Lenka Smiková)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20278 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
(Akmaral Berikova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ocvak/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
(Natália Gécziová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13624/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Service Quality in the International Context
(Nikola Kopšová)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//qzhaqz// | International Management / | Práce na příbuzné téma