Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza životního cyklu produktu a úlohy komunikace v jeho jednotlivých etapách
(Alena Ludvíková)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nr12r/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zapojení zákazníka (Customer involvement) do procesu návrhu a vývoje produktu ICT
(Anna Šestáková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wpqwm/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Analýza úlohy komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Lucie Oravcová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/d8e6u/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Úloha marketingové komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
(Nikola Urešová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/iel2a/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv omnichannel prodejní strategie na úspěšnost prodeje léčivého přípravku v OTC segmentu léčiv/ The influence of an omnichannel sales strategy on the success of the sale of a medicinal product in the OTC pharmaceutical segment
(David Bláha)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vmmrxn// | Master of Business Administration (MBA) / | Práce na příbuzné téma