Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MediaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
(Jan Syrinek)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ks1mw/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Bachelor of Science in Business Administration | Práce na příbuzné téma
Information network representation learning and its applications
(Van Vang Le)2022, Disertační práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151363 | Informatika, komunikační technologie a aplikovaná matematika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Native American's Use of Mass Media
(Vladimír Zán)2009, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/emeue/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Internet Marketing in Xiaomi Technology
(Hang Su)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wf45e/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma
Alternative Marketing Strategies in the Music Industry as a Reaction to the Influence of the Internet
(Kryštof VEČEREK)2011, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//0zi97z// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
(Valeriia Malakhovskaia)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90898 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Content Characteristics on Twitter Audience Engagement: An Empirical Investigation of the Canadian NHL Organizations
(Nikita Mukhin)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80503 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingového mixu multimediální skupiny Active Radio a.s.
(Koubová Koubová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová a ekonomická
• https://is.vsh.cz/th/xor23/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Cestovní ruch (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
La chronique de radio culturelle : à la recherche des propriétés linguistiques du genre à travers l'exemple de la chronique Pop & Co
(Karolina Hnilicová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vpm32/ | Románské jazyky / | Práce na příbuzné téma
Multimediální tvorba na festivalu Prix Bohemia Radio. Případová studie remediace rozhlasu
(Kristýna Motyčáková)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jhmep/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma