Theses on the same topic (having an identical keyword):
Marketing%20CommunicationKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Marketing communication models and surveillance economy
(Bogdan Santovac)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yi0r1/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Theses on a related topic
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Ulkar Aliyeva)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xfqy3/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Internetový marketing na YouTube - video marketing
(Eduard Karapetyan)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1lbb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Opera Houses Online: Marketing Sophisticated Art in the Age of Big Data and Social Media
(Elena Khokhlova)2019, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j8gj6/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury (čtyřleté) / Hudební věda | Theses on a related topic
Obsahový marketing prostřednictvím Youtube kanálu a jeho efektivita
(Ladislav Jelen)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49979 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Projects related to the SDGs and the response generated on social networks: analysis of the World Economic Forum profile on Twitter over the selected time period
(David KLIKA)2022, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5xg5hc// | Ekonomická a regionální geografie / | Theses on a related topic
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Alexandra Nam)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ac22b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic