Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Event marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Influencer jako nástroj budování image značky
(Filip Manert)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vsq9i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Image vybrané firmy/značky
(Thu Thuy Nguyenová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3e31/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Rozbor image vybrané firmy/značky
(Robert Dunovský)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hy2xt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kateřina Pořízková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dhm61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Value perception: managing and measuring value from the project and product management perspective
(Ergys Kosovrasti)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94268 | Information Systems Management / | Práce na příbuzné téma