Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Public relationsKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
(Lenka Bradáčová)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/63253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Komunikace s médii a publicita neziskové organizace
(Ladislav Arenberger)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42122 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zvyšování publicity a public relations v obchodní společnosti Migatronic CZ, a. s., Teplice
(Jaroslav BŽOCH)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//1o4do3// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace Slovenského komorního divadla v Martině
(Katarína Štefániková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zvh49h// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
(Jakub Marek)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//nuasxu// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace šachového turnaje
(Jakub Marek)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//n246jj// | Multimédia a design / Digitální design | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
(Kristýna Hriadelová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/san5f/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Vizuální identita a propagace značky
(Tomáš Gregor)2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//w3yjpv// | Výtvarná umění / Multimédia a design - Digitální design | Práce na příbuzné téma
Vliv public relations na image firmy
(Michaela Bělíková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n8e8w/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky
(Kristýna Kosatíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y497x/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma