Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

digitální marketing

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 4 5 » (celkem 42 prací)
Digitální marketing jako nový nástroj komunikačního mixu integrované marketingové komunikace
 (Nataliia Bundziak)

2019, Bakalářská práce, Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.

http://theses.cz/id/ufjqp6/ | Ekonomika a management / Marketing a management | Práce na příbuzné téma

Sociální sítě jako trendový nástroj digitální komunikace
 (Michaela Lukešová)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w5g7r/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
 (Pavla Kocmanová)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Aplikace jako marketingový a prodejní nástroj
 (Veronika Klímová)

2018, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kkz6d/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj marketingové komunikace volnočasového areálu
 (Lucie Stružková)

2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//97x0j9// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma

Návrh možností využití nástrojů digitální marketingové komunikace pro firmu působící na B2B trzích
 (Nikola Černá)

2020, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva

http://theses.cz/id//tdyiht// | Ekonomika a management / Podnikání a management v obchodě a službách | Práce na příbuzné téma

Digitální komunikace jako nástroj kulturního turismu se zaměřením na galerie a muzea
 (Vendula Gregorovičová)

2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//7e2zsn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
 (Radim Zacios)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Instagram jako marketingový nástroj v podnikatelské činnosti
 (Kamila Serkebayeva)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92982 | Informační média a služby / | Práce na příbuzné téma

Sociální sítě jako marketingový nástroj společnosti Neuhaus
 (Sebastian Roger Schaillée)

, absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.

http://theses.cz/id//8vszym// | 63 – 41 – N / 33 Digitální marketing | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 4 5 » (celkem 42 prací)