Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
firemní designKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
(Kamila Safiullina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omd61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
(Vitalina Besogonova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nenzo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
(Veronika Zahradníková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvi8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní uplatňování IMK pro vybranou značku Škoda Mladá Boleslav
(Sára Kolmanová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e35gw/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Markéta Novotná)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u7eyp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma