Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Hodnocení image firmy Heineken Česká republika a.s.
(Jiří Krov)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m257q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení významu image společnosti SAP SE
(Anna Lžičařová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wadan/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení image vybrané firmy/značky
(Simona Goncalves)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l0ayf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
(Eva Hájková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m067c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (IMK institucí kolektivní správy autorských práv - projektové řešení IMK OSA)
(Karel Fořt)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bms2c/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika IMK ve vybraném oboru – fashion marketing (případová studie IMK portfolia produktů značky DERMACOL – z hlediska změny módních trendů)
(Denisa Hustolesová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dp90p/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Gabriela Ducháčová)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rrksz/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
(Kamila Safiullina)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/omd61/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
(Denisa Škodová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bmaso/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma