Theses on the same topic (having an identical keyword):
Politické stranyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Politický marketing a jeho využitie v slovenských parlamentných volbách 2020
(Michal Gombarčík)2021, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//t1qsii// | Management / Marketing | Theses on a related topic
Britské parlamentní volby 2010 z pohledu politického marketingu: segmenty podpory, výsledný produkt a komunikační mix Konzervativní strany, Labouristické strany a Liberálních demokratů
(Pavel Krchňák)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/x1fbw/ | Politologie / | Theses on a related topic
Politický marketing v předčasných parlamentních volbách v roce 2013
(Soňa Budajová)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//lav6q0// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Theses on a related topic
Politický marketing a volební kampaně v ČR - na příkladu krajských voleb 2008
(Eva Opatrná)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ld6es/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Theses on a related topic
Politický marketing ODS
(Petr Košťál)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/szqdx/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Sociální sítě jako nástroj pro politický marketing ve volební kampani
(Antonín Vojtěch Brabec)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92734 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic
Politický marketing hnutí ANO ve volbách do Poslanecké sněmovny 2017 a 2021
(Adam CHROBÁK)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//l200od// | Politická komunikace a politický marketing / Politická komunikace a politický marketing / Mezinárodní vztahy a bezpečnost | Theses on a related topic
The Perception of national identity by political parties and its development in the context of European political space in the Czech Republic, Poland, and Slovakia between 2004 and 2013
(Michal Vít)2017, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lamzh/ | Mezinárodní teritoriální studia (čtyřleté) / Evropská studia | Theses on a related topic
Marketing Strategies of Political Parties in Ghana: A case study of the three Major Political Parties in Ghana.
(Harriet Enyonam Kwawukume)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//bvt2tx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Financing Political Parties in Germany – the Case of Political Foundations
(Sebastian Paul)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/51503 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic