Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
(Miroslav Šebesta)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69841 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
(Lev Alimpiyev)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k5ug0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
(Maria Bykova)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vfvpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Práce na příbuzné téma
Analýza nástrojů podpory prodeje společnosti ML9
(Nataliya Hulyayeva)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eqwnz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Radka Kmochová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sa7ne/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Markéta Foltová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k9m0n/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Daniel Hocký)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ve02b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace a reklama Squash centra Třinec
(Kateřina Poláková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e3xpg/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma