Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spokojenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Časopis Nový Prostor a jeho očekávaná role ve zlepšení kvality života prodejců
(Martin Němeček)2019, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//30u4vi// | Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika | Práce na příbuzné téma
Ochota obyvatel platit motivační poplatky ve zdravotnictví v závislosti na věku, příjmu, a vzdělání vzhledem k očekávané kvalitě zdravotní péče
(Andrea Caháková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/23457 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Service Quality and Customer Satisfaction in a Selected Company
(Kristýna Hochová)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//rt6irx// | International Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
(Zhanar Nazarova)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mlldtd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction Towards Service Quality Delivery of Hossack Vietnam Company Limited
(Thi Huyen My Nguyen)2021, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//em50zv// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
CUSTOMER SATISFACTION
(Sai Sivasankaran Palani)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//3zn7p8// | Economics and Management / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Impact of service quality on customer satisfaction in a hostel
(Zhanar Nazarova)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mlldtd// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA VYBRANÉ FIRMY NA ZÁKLADĚ METODY SERVQUAL
(Dieu Linh Nguyenová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70376 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma