Theses on the same topic (having an identical keyword):
ImageKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Magnitude of Corporate communication with media
(Margarita Lapotko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ldxyl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
New types of media and its influence on corporate communication
(Katsiaryna Asipenka)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gdlxh/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Magnitude of Corporate Communication with Media
(Sofya Puzhaykina)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/axs3e/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
New types of media and its influence on the corporate communication
(Pavla Mautvicová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t9s8m/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Budování corporate indentity vybrané společnosti pomocí nástrojů IMK
(Michaela Mandátová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jx9oz/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
(Adéla Šlajchová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/y0gnn/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Rozbor image vybrané firmy/značky
(David Passler)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tr2u9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Corporate identity v dobe internetu a vytvorenie identity pre konkrétnu firmu prostredníctvom tvorby webu
(Valentína Mačičáková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80039 | Aplikovaná informatika / Informační média a služby | Theses on a related topic