Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MarketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The impact of Social Media on Consumers' Purchase Behaviour amidst the Covid-19 Pandemic: using Absa Bank, Ghana as a case study
(Emmanuel Paul Kane)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//oxiae5// | Management and Marketing / | Práce na příbuzné téma
The Importance of Sustainable Development: Perception of Corporate Social Responsibility and its Impact on Czech Consumers' Purchase Behaviour.
(Zuzana Štěpánková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42094 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
(Kateřina Pořízková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hn9iy/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
(Monika Čapková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bdohi/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Rodina jako faktor rozhodování nákupního chování
(Martin Vršecký)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f6kbh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Monika Hegarová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/emf04/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Klára Hrabčáková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/stoey/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv blogu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
(Petra Vyskotová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/flrej/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
(Tomáš Jarolím)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88815 | Management / | Práce na příbuzné téma