Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cenaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Digital communication strategy
(Jannatul Naim Nipa)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/juhrw/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
(Ali Kasimov)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79733 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
(Enrico Rubele)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73376 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
(Anna Bambasová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91543 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Multinationals Marketing Strategy in the Chinese Market
(Lukáš Krupka)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58323 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
„Jen inzerce nás neuživí“: Ne/ochota členů českého publika platit za online žurnalistický obsah
(Tereza Hálová)2022, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/t9a5f/ | Mediální studia a žurnalistika / | Práce na příbuzné téma
Alternativní strategie cenové diskriminace a možnosti jejich využití v kulturních institucích
(Veronika Dorotíková)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/llnzq/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma