Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Theses on a related topic
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Theses on a related topic
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
(Tereza Percivalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Theses on a related topic
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Dávid Stirber)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fciyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event Marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Kateřina Ščučková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yrovo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Event maketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Lucie Sekyrová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xsblk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic