Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Crisis communicationKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Budování věrnostního programu s podporou CRM
(Pavel Malý)2009, Diplomová práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/s2fkj/ | Ekonomika a management / Informační technologie a management | Práce na příbuzné téma
CRM - nástroj budování loajality zákazníků a konkurenceschopnosti fotbalového klubu
(Jakub Andrýsek)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ev9av/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Význam věrnostních programů v CRM obchodních společností
(Denisa Veselá)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/irjfp/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Datamining and its exploitation for effective Loyalty Programs within company,s Business Model
(Dalibor Hlava)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xaxv8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma