Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
neustálé zlepšováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Stochastické modelování časových řad pomocí strukturálních modelů
(Iveta Hellebrandová)2011, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vnksb/ | Aplikovaná matematika / Statistika a analýza dat | Práce na příbuzné téma
Analýza a modelování zájmových struktur z echokardiografie
(Kristýna Molnárová)2019, Diplomová práce, Fakulta elektrotechniky a informatiky / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/136275 | Elektrotechnika / Biomedicínské inženýrství | Práce na příbuzné téma
Automobilový průmysl v EU a vazby na další světová centra
(Tereza Švandová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82462 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
(Oksana Koval)2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pijpoq// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Rozvoj metody hodnocení efektivnosti poskytovaných služeb v oblasti geologie za účelem neustálého zlepšování
(Markéta Lajczyková)2013, Disertační práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/101236 | Řízení průmyslových systémů / | Práce na příbuzné téma
Měřitelnost a reportování podle klíčových ukazatelů výkonnosti (KPI’s) v řízení IT služeb (ITSM)
(Filip Pražák)2017, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eazfv/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Řízení kvality služeb
(Jan Riegert)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//7l1gsx// | Inovativní podnikání / | Práce na příbuzné téma
Zavedení proaktivního přístupu v poskytování služeb zákazníkům do organizace
(Jiří Sláma)2014, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/yft6v/ | Informatika / Informační systémy | Práce na příbuzné téma
Koncepce neustálého zlepšování v centrech sdílených služeb na základě Lean metod
(Oksana Koval)2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pijpoq// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma