Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
repairKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Code-switching in frontal teaching in an EFL upper secondary classroom
(Nikola Kupčíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vzt6j/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Teacher's management of participation in the online EFL classroom
(Aneta Trhanová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i82qh/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Novice Teachers and Their Management of Participation in the EFL Classroom
(David Ryška)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/msey6/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
(Juliana Kráľová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9n93/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Teachers' practices in eliciting answers in L2 classrooms: A multimodal conversation analytic perspective
(Jitka Čermáková)2022, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hudqq/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
"Could you repeat IT?": Error Analysis of Pair Work Oral Production of Czech Secondary School Students
(Miryana Georgieva Slavíková)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/i9pt8/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
“Do you understand?” – an analysis of the use of understanding-check questions in the EFL classroom
(Elena Dačeva)2020, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ryzdy/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Analysis of Learner-Learner Interaction in English as a Foreign Language Teaching
(Juliana Kráľová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9n93/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
CODESWITCHING IN EFL SECONDARY SCHOOL CLASSES: A CONVERSATION ANALYSIS STUDY
(Radim BODOR)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//3ashbv// | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro SŠ - Učitelství ruského jazyka a literatury pro SŠ | Práce na příbuzné téma
Internationalisation of Higher Education under the Microscopic Lens of Conversation Analysis: An empirical account of participant orientations to language in a Czech EMI context
(Magdalena HANUSKOVÁ)2021, Disertační práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//oe135w// | Filologie / Anglický jazyk | Práce na příbuzné téma