Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate brand impact on sales to Chinese and Czech Generation Z
(Chaohang Wu)2023, Bakalářská práce, AMBIS University / AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/g14ip/ | Business Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
(Nikita Yuskov)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bwb8b/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Impact of AI on Sales and Marketing Activities in E-Commerce Enterprises
(Omar Daouk)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sixan/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of sales and customer support in IT services
(Martin Ludík)2021, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rab9o/ | Informatika / | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
(Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aodou/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Timur Panov)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rpu7g/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company (FMCG)
(Sabine Koch)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0iah/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma