Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza masmediální komunikace firmy na trhu kosmetiky
(Klára Portešová)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151541 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Masmediální komunikace a její psychologické aspekty
(Ladislava Kuruncziová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yb9x3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace muzeí a galerií v letech 2010-2016 na českém masmediálním trhu
(Kateřina Novotná)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72953 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace vybraných výrobců kolových nápojů na českém TV trhu
(Šárka Menšíková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71238 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace na trhu letecké dopravy
(Kamila Pešová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71272 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace fenoménu Black Friday
(Filip Vrtal)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74794 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza masmediální komunikace na dětských televizních stanicích
(Martina Hubařová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78222 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Vývoj masmediální komunikace energetických nápojů v letech 2010 až 2015 se zaměřením na televizní reklamu
(Kamila Mošnová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69127 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Kvantitativní analýza masmediální komunikace výrobců piva na českém trhu
(Michal Dub)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73171 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Ladislav Kremlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/onwmo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma