Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Klamavá reklama v televizní reklamě
(Olivie Valentová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/12734/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Efektivní televizní reklama na trhu telefonních operátorů
(Ester Horovičová)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//dc2kwr// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Televizní reklama v judikatuře
(Lenka Hrušková)2014, Bakalářská práce, Právnická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mluqy/ | Právní specializace / Právo a podnikání | Práce na příbuzné téma
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
(Ekaterina Syreskina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91254 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Marketing a reklama ve vztahu k pěti typům postmoderní osobnosti
(Tomáš Ulrich)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//q1149d// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Generace textu umělou inteligencí.
(Matyáš Levy)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/a2srv/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
(Michaela Vaněčková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cdez1/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Digitalizace života a umělá inteligence – pokrok nebo apokalypsa?
(Kryštof Rožek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qg9rr/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
(Pavel Zadražil)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//89f2ky// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma