Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
(Bohumil Langhans)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ldz2g/ | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Porovnání pracovních očekávání generací X, Y, Z, a začlenění generace Z na pracovní trh
(Ondřej Špernoga)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149556 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Zjišťování motivačních faktorů zaměstnanců napříč generacemi X, Y, Z ve vybrané organizaci soukromého sektoru
(Lucie Šťastná)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/kqxlw/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Vliv generace Y a generace Z na televizní vysílání a online reklamu
(Pavel Zadražil)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//89f2ky// | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání požadavků na pracovní podmínky z pohledu generací X, Y a Z
(Barbora Gajdošíková)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143235 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Generace Z z pohledu řízení lidských zdrojů
(Martina VÍTKOVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ym74mj// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma