Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv zdrojů informací na chování spotřebitele
(Marek SZENDREI)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//n7z3xz// | Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika | Práce na příbuzné téma
Změna chování spotřebitele po nástupu legální digitální distribuce hudby
(Vojtěch Sedlák)2017, Diplomová práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/uq7gk/ | Hudební umění / Hudební produkce | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
(Denisa Vomáčková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/16146/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvláštnosti nákupního chování vybrané skupiny spotřebitelů
(Martin Persich)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sm0bv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
(Miriam Kožušníková)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143499 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele - analýza jeho rozhodování
(Dominika Chadimová)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//1zjtjc// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitelů při nákupu kancelářských židlí v internetových obchodech
(Martina Kaščáková)2015, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//lgbwvc// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama v dnešní době stále ještě relevantní?
(František Dolejší)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4asb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma