Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Manažerské metody a jejich aplikace ve společnostech Česká pošta, s.p. a
(Jana Kubečková)2012, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
• http://theses.cz/id/alof9n/ | Ekonomika veřejné správy a sociálních služeb / | Práce na příbuzné téma
Czech POINT v podmínkách městského úřadu
(Iveta Satinová)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/102967 | Hospodářská politika a správa / Veřejná ekonomika a správa | Práce na příbuzné téma
Analýza služeb k základním registrům poskytovaných v rámci projektu Czech POINT
(Jitka Aitnerová)2014, Bakalářská práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//3ohmau// | Dopravní technologie a spoje / Management, marketing a logistika ve spojích | Práce na příbuzné téma
Implementace a řízení Service desku ve středních a velkých společnostech
(Markéta Svatošová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81127 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Mobility as a Service: Analýza vybraných metropolitních modelů sdílené dopravy
(Jakub Polívka)2023, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//8gdte9// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza technológie Service Mesh a jej využitie v aplikáciách postavených na mikroslužbách
(Jakub Aschmann)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79751 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Útoky typu odepření služby (denial of service)
(Viktor Marek)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50707 | Aplikovaná informatika / Informatika | Práce na příbuzné téma
Small scale denial of service attacks
(Vít Bukač)2015, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dqur5/ | Informatika (čtyřleté) / Počítačové systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
(František Kohout)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/upcbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení interního service desku ve středních a velkých společnostech
(Patrik Labant)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48528 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma