Theses on the same topic (having an identical keyword):
osobní informaceKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Povědomí, postoje a chování mladých spotřebitelů v rámci tzv. surveillance economy
(Michaela Divišová)2017, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/mgbvw/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Občanské postoje a chování adolescentů v dětských domovech
(Lucie Sodomková)2016, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wsa3k/ | Mediální a komunikační studia / Psychologie | Theses on a related topic
Aplikace - Personal Information Manager
(Miroslav Buda)2010, Bakalářská práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fi20d/ | Informatika / Počítačové sítě a komunikace | Theses on a related topic
Vytěžování osobních informací pro cílenou reklamu
(Jakub Malý)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ij1jd/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
(Lucie CVIKLOVÁ)2016, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//rd1cip// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Použití kvantitativních metod pro podporu rozhodování při stanovení základní strategie cíleného marketingu a Marketing Engineering
(Tomáš Kryst)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/41917 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Theses on a related topic
Love and Tears: Emotions on Media as a Part of Marketing
(Daniele Loi)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/azf4w/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic