Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
(Valeryia Hryhoryeva)2024, Bakalářská práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eB15086 | Management cestovního ruchu / Management cestovního ruchu - německý jazyk | Práce na příbuzné téma
Marketing destinace cestovního ruchu
(Martina Hubačová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kuwtn/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Propagace (promotion) destinace Třebíč
(Michaela POLENDOVÁ)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//09jheo// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Artur Zhuravlev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gewuv/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Employer branding ve vybraném podniku
(Homolová Homolová)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jymdc/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
City branding of Helsinki
(Kateřina Turnovská)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Značka destinace jako součást destinační image
(Jitka BOROVIČKOVÁ)2020, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//wnq6fh// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Ilya Abdrakhmanov)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kt6wm/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Image a identita značky
(Klára Lukavská)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49703 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma