Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Testing Consumer Behaviour and Psychography viability in Market Strategy
(Elizaveta Morozova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tthe8/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
(Veronika Shipilova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zicd3/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The influence of marketing stimuli on consumer (purchasing) behaviour in times of COVID-19. A comparative study on personality types and the context of subcultures.
(Robin Dekker)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87868 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
(Hemisha Patel)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a11iif// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Vliv brand image na rozhodnutí o nákupu oblečení
(Ondřej Krnáč)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86493 | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Strategie brand managementu ve službách
(Kristýna Holasová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45010 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
(Lucie Želenská)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bf431/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of Sales Promotions on Brand Loyalty
(Sára Dimovová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141977 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Brand launch módní značky zaměřené na ženy v ČR.
(Pavla Šuchmová)2008, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/13150 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Brand Hollister on the Czech Market
(Lenka Kotková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82745 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma