Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
EtikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
(Lada Peterková)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/aq7lg/ | Učitelství pro střední školy (tříleté) / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Persuasive Strategies in the Discourse of Advertising
(Lada Peterková)2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dzoh1/ | Filologie / Anglický jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost producentů alkoholických nápojů
(Veronika Sobková)2013, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pxztb/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
Promotional Discourse of Conventional vs. Socially Responsible Companies - A Socio-pragmatic Analysis
(Petra TOMANOVÁ)2018, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//g9n8v6// | Překladatelství a tlumočnictví / Angličtina pro překladatelskou praxi | Práce na příbuzné téma
Attitudes of Stakeholders and Consumers towards Ethical and Environmental Marketing
(Daniya Dyussengulova)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//hlezlc// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
(Anna Okorokova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/luv70/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
(Ondřej Uher)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/21341 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
(Trupeshkumar kanubhai Patel)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma
Genderové stereotypy a genderové vnímání televizní reklamy
(Olena Bondaruk)2018, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//otkq7t// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Genderové rozdíly ve vnímání reklamy (vybrané problémy)
(Lucie Satoriová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69346 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma