Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Marketing kulturyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Commercial Policy of the Czech Republic Before and After Joining the European Union
(Elena Rončková)2014, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/105980 | Hospodářská politika a správa / Eurospráva | Práce na příbuzné téma
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Plzeň - Evropské hlavní město kultury 2015: Propagace projektu Plzeň jako Evropské hlavní město kultury 2015
(Tereza POKORNÁ)2017, Diplomová práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//1irj3i// | Humanitní studia / Evropská kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Marketing ve veřejné správě
(Lukáš Hádek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i97k2/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Analýza projektu Evropské hlavní město kultury Košice 2013 x Plzeň 2015
(Milica Mlynáriková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/11762/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management destinace cestovního ruchu | Práce na příbuzné téma