Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Online marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Market entry strategy for Germany and Austria through collection and delivery points: Alza Case Study
(Monika Vidličková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83834 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy of Porsche AG to China
(Bruno Souza Alcantara)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82970 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market Entry Strategy of the Global Corporations on the Markets of China
(Ziye Zhao)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
"Market entry strategy to the Czech Republic for Echo360, the smarter video platform for education".
(Carlos Daniel Cornejo Macedo)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84569 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Market entry strategy of the application Sportafolio for the Czech Republic
(Danolt Hersson Díaz Vera)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87592 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Online marketing on Japanese market.
(Shotaro Fujino)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75091 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma